Jaunais ķēdes motorzāģis STIHL MS 362 C-M

Ķēdes motorzāģis STIHL MS 362 C-M lieliski darbojas jau ar tā iedarbināšanas brīdi. Nav svarīgi, vai Jūs sākat darbu, esat jau izdarījis pusi darba vai arī iedarbinājis zāģi pēc pārtraukuma, M-Tronic sistēma precīzi elektroniski kontrolē aizdedzes laiku un degvielas padevi jebkurā darba brīdī. Šī sistēma pat izvērtē ārējos apstākļus, piemēram, temperatūru, augstumu un degvielas kvalitāti, tāpēc Jūs varēsiet koncentrēties darbam, un nav svarīgi, vai zāģēsiet kokus, atzarosiet tos vai kopsiet apkārtni.

Ar ko M-Tronic sistēma Jums ir noderīga?

Vienkārša uzsākšana

Pateicoties elektroniskai aukstas/siltas iedarbināšanas atpazīšanai apvienotajā svirā, ir tikai viena iedarbināšanas pozīcija. M-Tronic elektroniski aprēķina precīzu nepieciešamās degvielas daudzumu, tāpēc zāģi iedarbināsiet ar mazāk auklas rāvieniem un nepārslēdzot sviru. Zāģis uzreiz paātrinās – darbu varat uzsākt ātrāk.

Nekādas manuālās karburatora regulēšanas

M-Tronic elektroniski iestata nepieciešamo degvielas daudzumu karburatorā neatkarīgi no darba stāvokļa – uzsākot darbu, darbojoties tukšgaitā, ar daļēju vai pilnu slodzi. Sistēma vienmēr ņem vērā ārējos apstākļus, taupa Jūsu laiku un enerģiju.

Optimāls dzinēja darbs jebkurā laikā

Kontroles ierīce izmanto dzinēja temperatūru un ātrumu un pastāvīgi uzrauga zāģa darba stāvokli, padod nepieciešamo daudzumu degvielas, tātad optimāla dzinēja darbība ir nodrošināta jebkurā laikā.

Lielisks paātrinājums

Ar jauno STIHL MS 362 C-M elektronisko aizdedzes sistēmas kontroli un degvielas dozēšanu tiek nodrošināta labāka paātrināšanās – pat aukstās iedarbināšanas gadījumā.

Atmiņas funkcija

M-Tronic atceras Jūsu iepriekšējos iestatījumus neierobežotā laikā un atjauno tos, tiklīdz iedarbiniet zāģi. Tātad, ja ārējie apstākļi ir tādi paši, labākā dzinēja darbība tiek nodrošināta, tiklīdz iedarbināt zāģi.

Tehnoloģija M-Tronic

Tehnoloģijas M-Tronic pamatā ir vadības ierīce, kas regulē mikroprocesora, temperatūras iestatījumu un aizdedzes sistēmas. Mikroprocesors ir M-Tronic “smadzenes”. Visa svarīgākā informācija un ierīces stāvokļa iestatījumi tiek atjaunoti tieši šeit. Rezultāts – elektroniski precīza degvielas padeve, ņemot vērā ārējos apstākļus un darba stāvokli, tātad pastāvīgi tiek nodrošināta dzinēja darbība. Tas taupa arī Jūsu laiku un enerģiju, jo Jums nevajag uztraukties par manuālo karburatora regulēšanu.

Svira Combi ar stop taustiņa funkciju

Pateicoties M-Tronic spējai elektroniski atšķirt auksto un silto iedarbināšanu, svira ir jāiestata tikai vienā sākuma stāvoklī. Degviela tiek padota tieši tik, cik nepieciešams. Jums nav jārūpējas par ķēdes motorzāģa darba stāvokli, tāpēc varat uzreiz sākt strādāt ar pilnu jaudu – pat tad, ja iedarbināt aukstu dzinēju. Kad zāģis tiek izslēgts, vadības svira uzreiz atgriežas darba stāvoklī. Tas nozīmē, ka siltu zāģi var iedarbināt jebkurā brīdī.

Vadības ierīce

Pašā M-Tronic centrā esošā vadības ierīce ir izgatavota no mikroprocesora ar tahometru un temperatūras sensoru. Tas aprēķina aizdedzes laiku un nepieciešamo degvielas daudzumu, ņemot vērā āra temperatūru, augstumu un degvielas kvalitāti. Integrētā atmiņas sistēma ieraksta iepriekšējos iestatījumus, tātad, ja ārējie apstākļi ir tādi paši, dzinējs sāks darboties ar pilnu jaudu, tiklīdz to iedarbināsiet.

Mikro slēdzis

Mikro slēdzis reģistrē droseles stāvokli un kopā ar elektronisko temperatūras iestatījumu nodrošina labākos darba uzsākšanas rezultātus.

Elektromagnētiskais vārsts

Elektromagnētiskais vārsts nostrādā dažu milisekunžu laikā un dzinējam padod nepieciešamo degvielas daudzumu, ko aprēķina vadības ierīce. Manuālā karburatora iestatīšana, izmantojot skrūves, jau ir noiets etaps.

Ventilatora rotors

Otrs polu pāris ir uzstādīts uz ventilatora rotora un vadības ierīcei padod elektroenerģiju. Tas nozīmē, ka ventilatora rotors ne tikai dzesē dzinēju, tiklīdz esat to iedarbinājuši, bet arī ražo M-Tronic nepieciešamo enerģiju.

 
Saņemt jaunumus e-pastā